Wrong text / open for interpretation

  • To submit a bug, please provide the following information after the => arrows:
    Bitte trage deine Informationen zur folgende Abfrage möglichst vollständig nach den => Pfeilen ein:



    1) Which account / gameworld is affected?
    Mit welchem Account / auf welchem Server wurde gespielt, als das Problem auftrat?

    => All

    2) Which part / feature of the game is affected?
    Welches Modul / Feature des Spiels ist betroffen?

    => supply window




    3) Please describe in detail which actions were carried out when the error occurred and what exactly is the effect of the error:
    Bitte beschreibe detailliert, welche Aktion durchgeführt wurde, als der Fehler auftrat und wie er sich genau äußert:

    =>

    When you are in the supply window and scroll over the ranking icon, the text displayed reads:


    "The best traders receive the specific amount of glory as soon as these goods have been delivered completely."


    This is incorrect, these glory points are delivered when the city levels up, not when the stock for this product is full / fully delivered.

    4) When did the error occur (date / time)?
    Zu welchem genauen Zeitpunkt ist der Fehler aufgetreten (Datum / Uhrzeit)?

    => always

    5) Can you reproduce the error or was it a single situation?
    Ist der Fehler reproduzierbar oder ist er nur einmalig aufgetreten?

    => always

    6) Did you get a failure notification? If so, which one?
    Gab es eine Fehlermeldung und wenn ja, wie sah diese genau aus?

    => no, cosmetic error

    7) Please provide some information about your system (including exact version):
    Bitte gib einige Informationen zu deinem System an (mit genauer Versionsnummer):

    • Operating system / Betriebssystem: =>
    • Browser: =>
    • Provider and internet speed (please run a speed test):
      Internetanbieter und Geschwindigkeit (bitte einen Speedtest ausführen):
      =>
    • Results of troubleshooting page (Ctrl+Enter to follow link, take a screenshot):
      Ergebnisse der Fehlerdiagnoseseite (Folge dem Link mit Strg+Eingabe, mache einen Screenshot):
      =>
  • Dear Anixai,

    thank you for your report. Glory Points should be delivered as soon as the goods have been delivered completely as described in the text. We have entered the problem so that it can be fixed by our developers.

    Kind regards
    Lupania